wtorek, 9 października 2007

Serwus;] to znowu ja:D nieślubne dziecko Ivana i delfina:D dodaje fotki z wtorku... zostały zrobione na mojim osiedlu... na mojej dzielni... speluna taka:P oczywiście jestem mało z nich zadowolony ale lookajcie:P:P pozdro łapserdaki;]













jedna linia tramwajowa że oni mają metro...







a tu mie auto pierdykneło... dlatego takie krzywe;]

















kolega Marek(pumex) cyka fotki... zbreźnik jeden:P









ten facet w tym samochodzie jak mnie zobaczył to zwolnił... pewnie myślał ze z drogówki jestem:P














3 komentarze:

Anonimowy pisze...

niektore zdjecia sa fajne, inne slabe.. brakuje ostrosci i troche nudne sa.. jesli robisz sesje jednego obiektu to wrzucaj tylko najlepsze Twoim zdaniem zdjecia, a nie wszystkie jakie zrobiles.. to tyle.. Pozdro od Koksa!:) równiez zapraszam do mnie;) http://fskdsqd.blog.onet.pl/

afdaktyl pisze...

no nieeeee.... za takie komentarze to ja dziękuje:/ ten blog jest najleprzy:D żart żart.... wiem że zła ostrosć wiem ze za dużo niektórych... ale niechce mi się tego poprawiać...:P to moje lenistwo;] dzięki i pozdro;]

Anonimowy pisze...

Zdjęcia masz nie złe. Zwłaszcza zabudowania na tle księżyca oraz miasto nocą a także kwiatek wśród liści.
Natomiast koniecznie musisz iść do proktologa jak ci się w dupie poprzewracało.To bywa bardzo niebezpieczne.
Życzę powodzenia.